Lähes viimeisiä ulkotreenejä viedään, lokakuussa siirrytään sitten hallitreeneihin... Aloitettiin treenit hyppy-puomiyhdistelmällä, joka Jekulle ok, osaa pysähtyä puomin alastulokontaktille hyvin. Toinen sitten tuottikin hieman enemmän päänvaivaa, käytännössä siis minulle, Jekku varmaan olisi ilman mun mokia osannut ihan hyvin... Eli alkoi kahdella limittäisellä hypyllä, joista toka takaa. Se sitten tuottikin mulle ongelmia kun en osannut työntää Jekkua tarpeeksi taakse tai sitten menin itse liian pitkälle valssaamaan, hyvä minä siis... No, onnistuihan se sitten lopulta, mutta sitten seuraavana olisi ollut puomin alla putki ja Jekku tietysti meni puomille, taas mun väärästä ohjaamisesta... Uudella yrityksellä sekin sitten saatiin menemään , jonka jälkeen rata jatkui toisella putkella, pituudella ja muurilla, jotka olivat toisistaan suorassa linjassa pitkillä välimatkoilla. Jekulle kivasti tullut lisää vauhtia mutta tuota takaa hyppyä pitää kyllä vielä paljon hioa. Lisäksi itseksemme harjoittelimme rengasta, hyppy-pöytä yhdistelmää ja keppejä. Otettiin sitten vielä lisäksi pientä muistin virkistämistä tokostakin: seuraamista remmillä ja ilman käännöksien kera sekä seisomaan jäämistä. Meni oikein hyvin, hyvin ne siellä takaraivossa Jekulla on! Oikein mukava treenikerta taas oli, myös ilma suosi, ei ollut kuuma eikä kylmä, vaan sopiva aurinkoinen syyskeli.

Ennen agilityä kävin Hipun kanssa Herttoniemessä ottamassa rabies vasta-ainetestin ja vein sen Eviraan tutkittavaksi Norjan reissua silmällä pitäen. Lupasivat tuloksen jo tällä viikolla, nopeaa toimintaa siis! Sitten vain se passiin merkitsemään ja reissua odottelemaan...